U bent hier

Chauffeur gemist?

Chauffeur gemist?

Voer je zendingnummer en postcode in om een andere afleveroptie te kiezen. Let op: gebruik alleen hoofdletters.

Het zendingnummer staat centraal op de kaart en begint met de letters DD zoals in onderstaand voorbeeld te zien is.

Was je niet thuis toen onze chauffeur bij je langskwam?  Dan vind je een kaart in je brievenbus waarop staat aangeven of we je pakket eventueel bij je buren hebben kunnen afgeven. Als dat niet het geval is, dan staat de door ons gekozen nieuwe afleveroptie aangevinkt: je kan je pakket afhalen in een DHL Parcelshop of we komen de volgende werkdag opnieuw bij je langs. Met behulp van je zendingnummer en je postcode, kan je hier tot 22u30 een andere afleveroptie kiezen.

  1. Je pakket in een andere DHL Parcelshop leverenWil je je pakket liever in een andere DHL Parcelshop gaan afhalen dan diegene die wij gekozen hebben? Wij bieden de keuze uit vijf DHL Parcelshops in de buurt van het originele afleveradres. Wanneer het pakket klaar ligt voor afhaling, ontvang je een e-mail dat het pakket kan afgehaald worden.
     
  2. Plan een nieuwe levering aan huisKies deze optie als je een nieuwe levering aan huis wenst binnen de 7 kalenderdagen. Duid aan op welke dag je het pakket wilt laten bezorgen. Dit kan eventueel ook in de avond of op zaterdag.