The sky is not the limit
Reuzensprong voor de logistiek

In 1969 zet Neil Armstrong voet op de maan. Een mijlpaal in de geschiedenis. Een paar maanden later scheppen drie andere pioniers – Adrian Dalsey, Larry Hillblom en Robert Lynn – nóg een legendarisch moment. Ze richten de eerste internationale bezorgservice op: DHL. Een slim initiatief, dat uitgroeit tot het meest toonaangevende logistiekbedrijf ter wereld. Hoe? Door alle grenzen te tarten, tot op de dag van vandaag. Kijk maar naar onze ultieme ambitie: leveren op de maan. Een missie waar Neil trots op zou zijn.

Mensen verbinden, levens verbeteren

DHL Group

DHL en Deutsche Post vormen het grootste post- en logistiekbedrijf ter wereld. Samen heten we de DHL Group. Ons portfolio van logistieke oplossingen via de weg, de lucht en het spoor is ongeëvenaard. Met een half miljoen medewerkers in meer dan 220 landen en regio’s, verbinden we moeiteloos alle hoeken van de planeet.

Onder de mooie geelrode vlag van DHL eCommerce zijn in de Benelux nog twee logistieke giganten ondergebracht: één uit het zakelijk transport en één uit de particuliere markt. Samen met Van Gend & Loos en Selektvracht is DHL eCommerce zonder enige twijfel dé pakket- en palletbezorgdienst van de Benelux. En via het DHL eCommerce Europe netwerk dat voortdurend uitbreidt, leveren we uw zendingen ook moeiteloos in steeds meer Europese bestemmingen.

220

Het aantal landen waarin DHL actief is

590.000

DHL Group medewerkers wereldwijd

380.000

DHL medewerkers wereldwijd

6.000

DHL eCommerce medewerkers in de Benelux

Strategy 2025
Delivering excellence in a digital world

Elke vijf jaar scherpen we onze strategie aandachtig aan. Strategie 2025 is de leidraad waar we nu mee werken: Delivering Excellence in a Digital World. Wij zetten onze schouders eronder om de logistieke sector te vernieuwen met digitalisering. Met als doel mensen bij elkaar brengen en hun levens verbeteren. Strategie 2025 is ‘powered by’ digitalisering. Zo positioneren wij ons als de logistiek dienstverlener van de wereld. Excellence. Simply delivered.

Youtube gebruikt cookies, wanneer een video wordt afgespeeld, om statistieken bij te houden over welke video's een gebruiker heeft bekeken en van de voorkeuren van een gebruiker voor ingesloten YouTube video's.

DHL GoGreen
Voor het groene doel

Onze bijdrage aan een duurzamere wereld kan maar één ding zijn: groene logistiek. Een gigantische uitdaging. Daarom heeft de DHL Group een ambitieus doel gesteld op het vlak van klimaatbescherming: in 2050 is al onze logistieke uitstoot teruggebracht naar nul. Hoe dat kan? Bekijk het filmpje over het GoGreen-plan.

Youtube gebruikt cookies, wanneer een video wordt afgespeeld, om statistieken bij te houden over welke video's een gebruiker heeft bekeken en van de voorkeuren van een gebruiker voor ingesloten YouTube video's.

Voortdurend vooruit met first choice

DHL heeft fantastische klanten over de hele wereld. Dat houden we natuurlijk graag zo. Daarom zorgen we dat wij hun eerste keuze zijn én blijven. Niet alleen met onze uitmuntende service, maar ook met het verbeterprogramma First Choice, dat iedereen in onze organisatie helpt om vooruit te streven, elke dag weer. Het motto: ‘Everybody. Everyday. Everywhere. A little bit better.’